duminică, 19 noiembrie 2017

SUFLETUL

Se intampla ca noi, oamenii, sa pierdem logica lucrurilor - caci nimic in lume fara logica divina! 

Toate isi au locul lor, randuiala lor, ordinea lor. Cine nu vede asta e orb!
E orb si cel care nu intelege ca iubirea sta la baza nasterii lumii si fara iubire lumea risca sa piara!

Si prierzandu-ne noi in slava desarta, inversam ordinea  creatiei... si prea ocupati sa gasim logica noii ordini uitam sa ne ingrijim de sufletul nostru!

Sufletul omului este cel mai de pret lucru pentru Dumnezeu!
El  vine de la Duhul lui Dumnezeu!

Sufletul nu bea, nu mananca, nu se mareste, nici nu cunoaste timpul !
Sufletul nu are nevoie de cafeaua de  dimineata, nici de betia de seara! Nu vrea bani nici bijuterii, nici masini, nici onoruri!
Sufletul are nevoie de iubire. Iubire de primit si iubire  de daruit!
Caci Apostolul spune "să vă aduceţi aminte de cuvintele Domnului Iisus, căci El a zis: Mai fericit este a da decât a lua." (Fapte, 20, 35)

Zis-a Domnul pilda aceasta: Unui om bogat i-a rodit din belşug țarina. Și el cugeta în sine, ­zicând: Ce voi face, că n-am unde să adun roadele mele? Și a zis: Aceasta voi face: Voi strica hambarele mele și mai mari le voi zidi și voi strânge acolo toate roadele mele și bunătățile mele; și voi zice sufletului meu: Suflete, ai multe bunătăți strânse pentru mulți ani; odihnește-te, mănâncă, bea, veselește-te. Însă Dumnezeu i-a zis: Nebune! În această noapte vor cere de la tine sufletul tău. Și cele ce ai pregătit ale cui vor fi? Așa se întâmplă cu cel ce-și adună comori pentru sine însuși și nu se îmbogățește în Dumnezeu. Luca 12: 16-21

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu