vineri, 6 ianuarie 2017

ARATAREA TREIMII,

petrecuta la Botezul Mantuitorului, a schimbat cursul apelor Iordanului si cel al istoriei umanitatii


Incercand sa imi imaginez duhovnicia timpului aceluia mi se lumineaza fata de un zambet a dorire si a regret in acelas timp!
Cine poate sti  carui timp i se potriveste sufletul? Toti avem ceva vechi si ceva nou in noi, toti apartinem vremurilor vietii noastre, purtand in suflet o anume legatura cu timpul universal.
Daca lumea acelei epoci era cazuta, cum e cea de astazi?
Ce am facut intre timp cu cuvantul lui Dumnezeu? Cum ne-am folosit de libertatea pe care ne-a dat-o?
Oare nu ne gasim intr-un impas?

Marturisesc ca nu o data mi-am zis: "Ce fericiti oamenii timpului cand Mantuitorul era pe pamant!", "Ce sansa sa te gasesti pe pamant acolo unde S-a atat Treimea si unde s-a auzit glasul lui Dumnezeu!"
Dar apoi imi pun intrebarea: "De care parte as fi fost?", sau "In cine as fi crezut?" 
Azi zic ca as fi ales partea cea buna, dar oare nu istoria ce a urmat ma face sa aleg corect? 
In fiecare zi suntem pusi sa alegem, suntem liberi sa alegem.
Suntem oare de partea cea buna?
Daca ar fi asa, oare lumea nu ar trebui sa arate altfel?


În acest timp a venit Iisus din Galileea, la Iordan, către Ioan, ca să se boteze de către el. Ioan însă Îl oprea, zicând: Eu am trebuinţă să fiu botezat de Tine, şi Tu vii la mine? Şi răspunzând, Iisus a zis către el: Lasă acum, că aşa se cuvine nouă să împlinim toată dreptatea. Atunci L-a lăsat. Iar botezându-se Iisus, când ieşea din apă, îndată cerurile s-au deschis şi Duhul lui Dumnezeu s-a văzut pogorându-se ca un porumbel şi venind peste El. Şi iată glas din ceruri zicând: „Acesta este Fiul Meu cel iubit întru Care am binevoit”. Matei 3, 13-17

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu