sâmbătă, 8 februarie 2014

TIMPUL CE MI-A RAMAS

TIMPUL CE MI-A RAMAS

Cat timp imi mai e sortit
Cat timp mai am oare? 
Ani, zile, ore, o secunda?
Cand ma gandesc inima-mi bata mai tare. 
Viata este azi tara unde doresc sa traiesc, 
Una noua si curata ca o stea ce rasare
La apus de soare.
Norocul meu e timpul care mi-a ramas 
Cat timp inca ? 
Cat timp oare? 
Nu stiu
dar mi-e drag timpul ce mi-a ramas ... 
Vreau sa rad, sa alerg, sa plang sa vorbesc 
Sa visez sub umbra de copac 
Si sa vad, vreau sa cred, sa mai sper 
Si sa beau, sa dansez si sa tac;
Sa-mi iubesc parul nins, 
Sa urlu, sa strig, sa mananc, sa inot
si s-aprind ce s-a stins
Vreau sa zbor
Chiar daca am o singura aripa, 
Vreau sa cant, sa ma duc, sa ma-ntorc, 
Sa sufar, sa iubesc, sa ador.
Ah!  Cat iubesc timpul asta ce mi-a ramas! 
Nu mai stiu de unde vin,
Nici in ce culcus solitar m-am trezit.
Tot ce stiu e ca nu mai am timp,
Timpul asta pe care il iubesc atat, 
Si mai stiu ca patria mea azi e viata. 
Imi amintesc vorba din batrani:
"Timpul e ca painea si un colt este bine 
sa pastrezi pentru maine! "
Si eu mai am inca paine;
Am pastrat pentru maine
Dar oare timp mai am?
Si daca am, oare cat?
Mai vreau sa cant in noaptea de-argint 
Munti de zambete sa zambesc 
Rauri de lacrimi sa plang 
Sa beau, sa ciocnesc pahare
cu vin frantuzesc; 
Si sa dansez mai vreau,
Sa strig, sa zbor in vazduh
In ocean sa m-arunc 
Vreau sa cant, 
Pe  patura de flori sa ma culc
Sa vorbesc
Pana ce ragusesc
Si-n timpul ramas... sa iubesc. 

Cat timp inca?
Oare cat?
Ani, zile, ore, o secunda?

Vreau inca povesti sa ascult, 
sa scriu despre oameni,
Sa hoinaresc mult,
cu saracii sa plang...
Sa privesc chipuri 
de copii, de femei, de barbati,
Fete nostime si suparate, 
De tristi, de destepti si de prosti, 
Fete de pustani sa admir

Dar cat timp
Cat timp a mai ramas?
Ani, zile, ore, o secunda? 

Dar stii ceva, dragul meu, nici nu-mi mai pasa, 
Voi continua sa dansez 
chiar daca muzica se va opri
Cu o singura aripa voi zbura, 
pana ce timpul va sta 
Chiar si atunci voi continua. 
Puterea o aflu in iubirea ta si a mea. 
Nu stiu unde, nu stiu cand si nici cum
Ce stiu e ca ne vom iubi!
Sta scris in sufletul meu:
   Ne vom iubi mereu... 
 Chiar daca de o vreme o facem doar in gand
Sa ne iubim n-am incetat 
nicicand...
Deci...
pe curand... nu stiu insa cand...

 

Inspirat  de poemul  frantuzesc: "Le temps qui rest" scris de Jean-Lou Dabadie